mandag 9. januar 2017

!POPART!

I høst har vi jobbet med en fotooppgave hvor vi skulle lage vårt eget popart bilde inspirert av et bilde vi fant på nettet, eller et vi hadde fra før av. Oppgaven var nødt til å planlegges og inspirasjon måtte finnes, her var pint rest en nyttig ressurs. Deretter var det bare å få tatt bildet slik vi ønsket det i fotostudiet, med god hjelp fra Malin fikk vi til slutt det resultatet jeg ønsket. Når dette var gjort gjenstod kun redigeringen, noe som var mye mer tidkrevende og mer avansert en jeg først trodde. Til slutt etter mye om og men fikk jeg det til slutt et resultat jeg kunne si meg fornøyd med!



Inspirasjonsbilde:
Kilde: ( http://bit.ly/2ibvMum )


Selvlaget resultat:



På bildet jeg laget ønsket jeg å fremheve de spesielle trekkene som popart har ved å spille på kontraster og snakkeboble. Det jeg da altså valgte å gjøre var å fremheve detaljer med sort og rødt, siden begge er farger man lett legger merke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar